July 01, 2010

tasuke..!tasuke..!tasuke..!=(

salam..
entry yg ke2 nieh..aku nx meluahkan perasaan sad..sad..sad.. aku..buleyh kn3?huhu..leyh lark ko gelak time cdey an..^_^ 
* npe aku sad..??
 gado..gado..gado..!!!arghh!!uhh jewp dorg taw..cubelah bergusti pulark..huahuahua batu api lark ko!!hee pstu yg jdik mgsa aq...sakit mata aq!sakit aty aq!sakit jiwa aq!sakit telinge aq!taw x..??cian aq ann...( bek korg kesian,,ang lepuk ang )huhu kekejaman bermula..cubelah time gado2 uhh men belai2 pulark,,neh asyik na b'tekak SAHAJA!!!waa..tertekan capsLock lark..huhu =))
* saper gado..??
adalah..sibuk lark ko nx taw ann..huu yg psti mereka2 yg rapat dgn ku..thts y aq cdey looo..law x,,lantak korg laaa...ad aku kesah!!!hohoho~_~ 
* da uhh..?? 
 saje je nx bg aty aku besa ann..1st entry ko tnye cm uhh da laa..
so......................aku saje la luah an at "coretan disebalik awan lollipop" nie..sbb org kte xbek pendam perasaan t merana badan..da keluar da ayat falsafah ea..dr aku p luah at org ann..kng dr 1 mslh ber + + + mslh aku dpt ado..
* harapan ku..?? 
hopefully....mereka2 berbaik kembali..law x,,leyh b'nanah tlnge aku,,bute mata aku,,berkecai aty aku,beterbangan jiwa aku..amacam ayat..??hahaha..oke,,thts it!!guekn udang bilang sama lorr,,gue neh rajin banget~~huhu paham2 suda!!:p

_callowbete oulllsss_=)) daaa~
 

No comments:

Post a Comment