July 18, 2010

penat + happy + kemissan

salam..
uwaa~rindu same baby awan..muahhh..muahhhh..muahhhhh !!!
huhu..(n_n) lame ta update blog ni..
bz..bz..bz..aku da cntnue stdy da..
dlam beberapa minit lg aku akn b'angkat pulang ke "dunia buku" aku kmbli..
penat tp happy sbb housemate sume memang terbaik dari ladang..!
mereka gila ...
mereka ceria ...
mereka kelakar ...
mereka selamber ...
mereka baik ...
mereka penyayang ...
mereka caring ...
pokoknya mereka "terhebat laaa!!!!"huhuhu(^_^)
sayang sama mereka...
>>along mata kucing ,, angah soya ,, achik kechik ,, ader n acu =))
psstt...nx cakap neh..dorg sume pgkat akq woo~so,,cy n acu laa pling mude...huhuhu
( apahal tbe2 aku gne cy yee..motif ? )
huhuhuhuhuhuhuhu...
uwkeys...na grak da...aku akn sedaya upaya aku mengerah keringat 
mencari mase untuk mengupdate "baby awan" ku ini ...
sayang kamu laa sayaaaaanggggggg !!!!
muahhhhhxxx dkat dye..wink..wink..(~_^)
daaaaa~

No comments:

Post a Comment