August 13, 2010

i'm back !!! (n_n)

salam..
ouhh,,thanx god !!!akhirnya setelah sekian lme brulah aku d'beri ksempatan oleh diriku sndri utk m'update " baby awan " ku ini...ouhh,,cyg..rindu bangat sama kamu !!! segala sesawang penuh da at belog ini ..hahaha:D
since,,da cntnue stdy aku tersngat la bz,,smpai bak kate mmbe mrangkap adik angkat yg ta terangkat n ta ble2 declair tah aku un tataw,,haha ( boleyh ke gtu ? ) dye ckap.."takut na mcj aku sbb bz ea m'alah kn menteri !!!"hahahahaha ( sambil memegang dagu dan gelak2 jahat ) hik !=p 
alarrr,,stndard laa der,,bru msuk stdy meh..kne aa jdk nerd ckit..
t lme2 bru ikt pale ox sndri..huahuahua(^_^) baik kn aku ??aku da ckp da..korang yg xnx caye..hihi
well,,aku ta pat na m'upload pix2 aku at tmpat stdy d'sbbkn mslah2 yg tapat na d'elakkn=(
xpe2..lex wani lex..jng b'ptus asa,,cy akan b'usaha m'upload pixca2 yg bkal d'snap..
huahuahua ( kepada anda2 semua yg punya camera oo hp yg pnye camera d'mnta simpan..!jng d'tnjukkn ke budak yang bernama "norshazwani mohd kamil " ini.. !!!!HARAP MAKLUM !!! hahahaha(n_n)
adiooossss~~

No comments:

Post a Comment